Urmărește-ne pe:
Image Alt

Eat Drink Stay

Lanțul de restaurante Wendy’s aduce recunoaștere culturii autohtone în cadrul Mega Mall București

Wendy’s®, unul dintre cele mai cunoscute branduri de restaurante tip QSR (quick-service) din lume, și-a deschis oficial porțile, pentru a doua oară în România, în cadrul Mega Mall București pe 24 aprilie, printr-un eveniment plin de energie ce a durat întreaga zi – și cu un tribut impresionant adus culturii românești.

Cu două restaurante deschise deja în România, Wendy’s îi întâmpină pe români cu burgerii pătrați din carne proaspătă, sandvișurile și nuggets-urile din pui și desertul emblematic Frosty®, răcoritor și cremos.

Într-un gest curajos, dar plin de respect față de noua piață, Wendy’s a lansat un logo special, cu tematică românească: renumita Wendy poartă o ie tradițională, lucrată manual, într-un decor inspirat din motive locale autentice. Acest logo în ediție limitată se regăsește și pe ambalajele dedicate, produse integral în România – un semn clar al angajamentului brandului față de meșteșugul și cultura locală.

Un mesaj personal din partea echipei de leadership

John și Kathryn Chayka, reprezentanții JKC Capital și liderii francizei Wendy’s în România, transmit un mesaj video personal în care apar purtând ii românești, pentru a le ura bun venit clienților din România. Videoclipul poate fi accesat printr-un cod QR plasat pe noul ambalaj și oferă o conexiune directă, prietenoasă, între echipa de leadership și publicul local. Este un moment unic în peisajul comunicării globale din domeniul QSR.

Start cu atmosferă festivă la Mega Mall

Wendy’s a adus la București energia și spiritul caracteristice brandului, printr-un eveniment de lansare cu muzică, jocuri și activări pentru social media. Sute de vizitatori entuziasmați au trecut pragul noului restaurant din Mega Mall, contribuind la o atmosferă vibrantă, plină de emoție și sentimentul unei comunități în formare.

Ingrediente locale, încredere globală

Fideli angajamentului pentru calitate, dar și reputației internaționale pentru meniul făcut pe loc și adaptat la gusturile autohtone, Wendy’s România folosește carne de vită 100% românească și piept de pui întreg, rămânând loial promisiunii globale: „Mâncare proaspătă, iconică… Gătită corect… Special pentru tine Fresh Famous Food… Gătită Perfect… Pentru TINE.” Toate ingredientele sunt atent selecționate pentru a livra gustul autentic Wendy’s, la fiecare mușcătură.

Un angajament pe termen lung

„Suntem încântați să fim în România – nu doar pentru deschidere, ci pentru tot ce urmează”, a declarat John Chayka, CEO JKC Capital. „De la profesioniștii alături de care colaborăm, la cultura vibrantă și reacția incredibil de pozitivă a publicului, totul ne inspiră să construim aici o relație de durată. Valul de entuziasm din social media ne arată clar: Wendy’s a fost primit cu brațele deschise în România.”

Cu planuri de extindere și parteneriate solide deja în desfășurare, Wendy’s abia a început povestea sa în România.

Urmărește Wendy’s România pe TikTok, Instagram, Facebook, LinkedIn pentru imagini din culise, viitoare anunțuri și alte noutăți despre cum evoluează brandul la nivel local.

Despre Wendy’s

Compania Wendy’s și francizele Wendy’s® oferă locuri de muncă pentru sute de mii de oameni, având peste 7.000 de restaurante în întreaga lume, dintre care peste 1.300 sunt situate în afara Statelor Unite ale Americii. Fondată în 1969, Wendy’s se remarcă prin angajamentul său de a oferi clienților mâncare proaspătă și de calitate, pregătită corect, special pentru aceștia. Compania pune la dispoziția clienților săi un meniu iresistibil, care include produse renumite precum hamburgerii pătrați, preparate cu carne de vită proaspătă*, sandvișul cu pui picant, nuggets, Baconator® și desertul Frosty®. Aflați mai multe la www.wendys.com.

Pentru detalii despre franciză, vizitați www.wendys.com/franchising/international.

Conectează-te cu Wendy’s pe X, Instagram și Facebook.

*Carne de vită proaspătă disponibilă în statele învecinate SUA și Alaska, precum și în Canada, Mexic, Puerto Rico, Marea Britanie și alte piețe internaționale selectate.

Despre Mega Mall București

Mega Mall București este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București, inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total cca. 200.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș.

Despre Nepi Rockcastle

NEPI Rockcastle este a treia cea mai mare companie de real-estate comercial listată la bursă din Europa, raportat la valoarea portofoliului, și cel mai mare proprietar, dezvoltator și operator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est. Portofoliul său de aproximativ 8 miliarde de euro cuprinde 60 de proprietăți situate în opt țări din regiune, având o poziție dominantă în România și Polonia.

Pentru mai multe informații, vizitați www.nepirockcastle.com sau pagina de LinkedIn a companiei NEPI Rockcastle este a treia cea mai mare companie de real-estate comercial listată la bursă din Europa, raportat la valoarea portofoliului, și cel mai mare proprietar, dezvoltator și operator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est. Portofoliul său de aproximativ 8 miliarde de euro cuprinde 60 de proprietăți situate în opt țări din regiune, având o poziție dominantă în România și Polonia.

 

comunicat de presă

faraway
Follow us on
WordPress Cookie Notice de la Real Cookie Banner