Campania DKNY de toamnă 2025 cu Hailey Bieber, noul simbol global al brandului
DKNY aduce un suflu nou colecției sale de toamnă 2025, alegând-o pe Hailey Bieber drept imagine globală. Această colaborare inedită marchează un capitol important pentru brand, reinterpretând stilul iconic newyorkez prin viziunea proaspătă și modernă a lui Hailey.
Prezentată ca o personalitate complexă, ea reunește cu lejeritate roluri diverse, de la antreprenor la model, fiind o forță creativă cu un impact global puternic în lumea modei.
Un stil atemporal, combinat cu influențe moderne
Campania de toamnă subliniază modul în care Hailey combină piese vestimentare din colecția capsulă DKNY est. 1989 cu articole contemporane din colecția de sezon. Aceste ținute reflectă instinctul ei unic de a amesteca trecutul cu prezentul, rezultând un look de tip „cool fără efort”. Hailey adoptă o atitudine încrezătoare, reușind să ofere un aer proaspăt și accesibil stilului caracteristic DKNY.
Declarații oficiale
Jeff Goldfarb, vicepreședinte executiv al G-III Apparel Group, a subliniat că Hailey Bieber este alegerea perfectă pentru a reprezenta brandul, deoarece stilul ei accesibil și plin de energie, alături de atitudinea sa, captează perfect esența spiritului newyorkez.
Jacki Bouza, SVP of Global Marketing and Communications, a adăugat că această campanie transmite atemporalitatea și energia specifică brandului DKNY unui public internațional.
Piesele cheie ale colecției
Colecția DKNY de toamnă 2025 propune ținute versatile, care îmbină eleganța cu elemente de „street style”. De la un sacou negru clasic purtat cu blugi relaxați și mocasini, la o jachetă varsity cu accente neon, piesele reinterpretează croiuri tradiționale cu o notă modernă. Jacheta de denim supradimensionată și sacoul cu imprimeu Glen plaid arată cum pot fi reinventate elementele de bază.
De asemenea, piesele de exterior voluminoase, cum ar fi un palton din blană ecologică neagră sau un bomber din piele maro, sunt esențiale pentru un look sofisticat, dar relaxat. Colecția include și genți noi, precum modelul Hadlee Bag și Paula Commuter Tote, alături de iconica geantă Chana ’89. Pentru a completa ținutele, colecția oferă și o șapcă New York Yankees, reinterpretată într-o colaborare oficială cu logo-ul DKNY.
Conceptul vizual al campaniei DKNY
Campania, fotografiată de Mikael Jansson, are loc într-un spațiu industrial, reflectând estetica urbană și brută a orașului. Pentru a întări conexiunea cu rădăcinile brandului, în imagini sunt incluse accente de galben, o aluzie la faimoasele taxiuri din New York.
Disponibilitate noua colecție DKNY
Colecția DKNY de Toamnă 2025 este disponibilă pentru achiziție în magazinul Sport Couture din Băneasa Shopping City și online, pe site-ul sportcouture.ro.
Despre DKNY
Încă de la lansarea sa în 1989, DKNY a fost sinonimă cu New York-ul – inspirată de energia și atitudinea orașului. Fondat pe o pereche de jeanși și pe dinamica sportului, DKNY este despre utilitate și funcționalitate – practic și contemporan.
Pornind de la principiul Donnei Karan de a crea pentru femeia care nu știe unde o va duce ziua, DKNY s-a transformat într-un adevărat „lifestyle powerhouse” global: garderoba dinamică ce cuprinde tot ce ai nevoie pentru a trăi o viață newyorkeză – oriunde te-ai afla. Astăzi, brandul este reinventat încă o dată, cu dragostea pentru New York servind drept muză și mentor.
Comunicat de presă/ foto Sport Couture